Welkom op mijn reisblog!

Salam Aleikum! (Dé Senegalese begroeting)

Tijdens mijn opleiding als Maatschappelijk Werker heb ik altijd met de gedachte gespeeld om naar het buitenland te trekken maar hoe? vrijwilligerswerk? stage? De Banaba in de Internationale Samenwerking Noord-Zuid it was! Het leunde aan bij wat ik wilde doen, samen mét mensen werken aan een betere toekomst.

Ik vertrek voor 6 maanden naar Senegal. Ik vertrek op 30 oktober 2012 en kom terug op 1 mei 2013. De meesten vragen zich af wat ik daar ga doen: werken? vakantie? rondhangen? Wel, ik ga er 6 maanden wonen en leven in de stad Pikine (dén banlieue van Dakar) en er stage lopen bij 1 Night For Dakar, een Belgische organisatie uit Lennik! Het project binnen 1N4D waar ik voornamelijk voor zal werken is 'TFC Excelsior'. Dit is een vormingscentrum voor jonge voetballers (6 tot 16 jaar). Binnen dit project zal ik aan huistaakbegeleiding en contextbegeleiding (met de families) doen. Amai Amai, echt mijn ding dus! Verder zal ik gaandeweg meewerken aan andere projecten van 1 Night For Dakar. Ik verwijs hiervoor graag naar de website: www.1N4D.be

Ik ben niet zo een fervent schrijver dus let vooral niet op fouten en zoek zeker niet achter ultra mooie fancy zinnen. Geniet er gewoon van in de vormen dat je mijn blog te zien krijgt want héy dat ben ik. Het doel van deze blog is om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen via verhalen en foto's. Ik hoop ten zeerste dat jullie dit appreciëren.

Ik kijk er naar uit!

Groetekes,

Kim

Reacties

Reacties

Zuske kate

Super!
Nu gaan we al jouw spannende avonturen kunnen volgen. Het zal raar doen om je te zien vertrekken, we zullen je heel hard missen.
Maar, het is een unieke ervaring die je met beide handen moet grijpen!
Xxx

Dujardin Gerda

Kim, ik wens je veel succes met deze unieke ervaring.
Geniet er ook van, zo'n kans mag je zeker niet laten liggen.
Het is leuk dat we alles zullen kunnen volgen op deze blog. xxx

sanaa

Ahlikoum salam

ik wens je veel succes met je reis, geniet er goed van ;) xxx

joelle

Ik vind het fantastisch het project dat je gaat doen!
Ik zal je vree missen, das zeker!

Ines

Ik ken iemand die voor haar laatse stage van Ortho daar stage haar stage heeft doorgebracht, net hetzelfde precies als wat jij gaat doen :) succes!

Gi Leoni

Kimkimkim!!! Intussen ben je aangekomen!!!! Ik wou nog even laten weten dat we met je meeleven en persoonlijk zou ik nu ook graag in de ViaVia zitten... Zoen. Gi en 't
Pasrel

Grote Zus en Rense Flens

Terwijl ik dit schrijf, hang je ergens in de lucht, klaar om aan je avontuur te beginnen.
het afscheid deze ochtend was moeilijk, maar ondertussen heeft het al plaatsgemaakt voor nieuwsgierigheid. We zijn super benieuwd naar jouw eerste blogje en je eerste skype gesprekje!!

Rense fles was al snel terug in orde. We gaan morgen beginnen met jouw reis hier op het bord te hangen, zo wordt het voor haar ook wat duidelijker wat er met meetje allemaal gebeurd. Ze kan er in elk geval al niet meer over zwijgen. Ze is nog maar 4 maar beseft het maar al te goed! Zo fier op haar meter!!
Tot snel!!
xxxxx

Leslie,Bart & Rohan en Robbe

Leuk daar maar ik zou u toch graag eens horen
want ik schrijven en computers niets voor mij he
we wachten tot je ons eens oproept via skype
zodat iedereen u eens kan zien en horen
dikke kussen van iedereen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!